L'alcaldessa accidental, Noemí Llauradó, i altres membres de la Corporació municipal, han participat aquest dimarts, 1 de novembre de 2022, en l'acte d'homenatge a totes les persones que s’han enterrat al Cementiri General de la ciutat amb una ofrena floral al panteó dels fills il·lustres, amb motiu de la festivitat de Tots Sants.
Els...











977 010 010