El tràmit telefònic

Sabies que també pots fer tràmits per telèfon? Sense desplaçaments, amb un trucada i tan vàlid com fer-lo de manera presencial. Demana cita i et truquem el dia i hora acordats.

Què necessito?

  • Un telèfon mòbil, perquè t'enviarem un sms de comprovació
  • Que la persona que fa el tràmit sigui la sol·licitant. No es pot fer en nom d'una altra, a no ser que en siguis representant legal.

Comencem?

  • Demana cita prèvia a citaprevia.reus.cat i selecciona fer la tramitació per telèfon. També pots demanar-la a a través del 977 010 010.
  • Personal municipal de l'oficina d'atenció corresponent et trucarà al mòbil el dia i hora acordats. No faltis a la cita!

El tràmit telefònic tindrà la mateixa validesa i garanties que el telemàtic o presencial. Gràcies a quatre claus:

  • La gravació
  • La verificació de la identitat
  • La recollida del consentiment 
  • L'arxiu de la conversa

El tràmit telefònic està disponible per a persones físiques, no per a empreses o entitats.

Vídeos Relacionats:
Fitxers relacionats:

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.