Servei d'ajuda a domicili

El servei d’ajuda a domicili és un recurs comunitari de caràcter social. Engloba un conjunt de serveis organitzats per donar suport a les persones que necessiten ajut per realitzar les activitats bàsiques de la vida diària. Els serveis que es presten estan orientats a l'atenció personal, domèstica, de suport familiar i de relacions amb l'entorn.

Els professionals que integren el servei d’ajuda a domicili realitzen tasques com ara la higiene diària i mobilització de l’usuari, l’administració de medicació, la preparació d’àpats, l’acompanyament en diverses gestions o activitats. També s'encarreguen de tasques orientades a la llar, com ara fer la compra i la neteja.

Tramitar l'ajut del servei d'ajuda a domicili

Benestar Social - Seu Central
Carrer Sant Joan 34 B
Tel. 977 010 034

ATENCIÓ CIUTADANA
Per concertar qualsevol servei d'atenció social (informació, orientació o suport) i concertar visita cal demanar Cita Prèvia a través de [email protected]

Benestar Social - Seu Central

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.