Les comissions informatives
Les comissions informatives són òrgans complementaris de l'Ajuntament que tenen per funció l'estudi, l'informe o la consulta dels assumptes que hagin de ser sotmesos a coneixement del Ple Municipal o de la Comissió de Govern quan actuï per delegació o desconcentaració d'aquest, així com el seguiment de la gestió de l'alcalde, la Comissió de Govern i els i les regidores que ostentin delegacions o competències desconcentrades, sense perjudici de les competències de control que corresponen al Ple.
Les comissions informatives poden ser ordinàries o especials i tots els grups municipals tenen dret a incloure en les comissions, com a mínim, un dels seus membres. Malgrat això és el Ple el que determina el nombre de membres de les comissions informatives que correspon a cada grup municipal.
El ple de 29 de juny de 2019 crea les següents comissions informatives:
- Comissió Informativa de Benestar Social i Ciutadania
- Comissió Informativa de Serveis de Territori i Urbanisme
- Comissió Informativa de Serveis d'Hisenda i de Serveis Generals
- Comissió Informativa d'Activitats de la Persona
COMPETÈNCIES i COMPOSICIÓ de les comissions informatives (portal web de Transparència)