IMAGINAUTES 25-26

Cercador d'Activitats

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

icon
A qui s'adreça: 

Infantil (de 0 a 3 anys)
Infantil (de 3 a 6 anys)
Educació primària
ESO/FP bàsica
Batxillerat
CFGM/PFI
CFGS
Formació d’adults
IFE

Infantil 0-3
Infantil 3-6
Primària
Secundària
Persones Adultes
Objectius: 

-Portar l’experiència dels espectacles en directe a tots els alumnes dels centres d’E.Infantil, Primària i Secundària de Reus.
-Recolzar els continguts curriculars impartits a les escoles i instituts a través de la representació d’espectacles teatrals.
-Creació de nou públics, fomentant l’esperit crític de l’alumne.
-Fomentar el teixit cultural i la producció d’arts escèniques a les nostres comarques.

Descripció: 

Programació d’espectacles per a alumnes des de Llar d’Infants fins a Secundària Post-obligatòria (2-18 anys) realitzats per companyies de teatre professionals i especialitzades en teatre escolar. Les representacions es duran a terme durant tot el curs escolar 25-26 al Teatre Bartrina i al Teatre de l’Orfeó Reusenc.

Trobareu més informació i calendari al nostre web www.imaginautes.cat

Requisits: 

Omplir el formulari de reserva amb els espectacles triats, nombre d’alumnes i acompanyants assistents i altres dades del centre. La informació sobre els espectacles i el formulari el trobareu al nostre web www.imaginautes.cat

Calendari: 
Consulteu el calendari a l´adreça: https://www.imaginautes.cat/escolars
Horari: 

45-90 min., segons espectacle.


Preu: 
Preu estàndard: 8 €/alumne, amb descomptes per assistència a varis espectacles.
Organització: 

Organització: IMAGINAUTES Serveis Culturals, S.L.
Persona de contacte: Jordi Gómez Masdeu
Web: www.imaginautes.cat
Adreça: info@imaginautes.cat
Telèfon: 977 229 930
Inscripció: Al nostre web www.imaginautes.cat

Altres: 

Materials emprats:
Dossier pedagògic de cada espectacle, amb activitats relacionades prèvies i posteriors a la representació.

Nombre màxim de participants en cada sessió
Supeditat a l´aforament del teatre.

Lloc on es realitzarà l’activitat:
Teatre Bartrina i Teatre de l´Orfeó Reusenc

Activitat adaptada per a centres d’educació especial:
SI
Activitat adaptada per a infants amb NEE?
SI
Cal persona de recolzament?

SI

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.